Części do samochodów motoneo24.pl

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wysyłamy tego samego dnia.

części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » Zacisk hamulca, 0 986 474 159 bosch

Zacisk hamulca 0 986 474 159 BOSCH

0 986 474 159 Zacisk hamulca BOSCH
224.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 20 zł

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

CR996

numer części:

0 986 474 159

producent:

BOSCH

Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Średnica tłoka [mm] 40
Szerokość wewnętrzna [mm] 60,5
System hamulcowy ATE
Materiał Żeliwo
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
parzyste numery artykułów 0 986 473 159
nr EAN 4047024228405
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 0 986 474 159 BOSCH

Koszt kaucji: 147.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P pasuje do: BMW 3 (E46), Z4 (E85), Z4 (E86); MG MG ZT, MG ZT- T; ROVER 75, 75 I 1.6-4.6 12.97-02.09
numery OEM:
BMW      34 21 1 165 034
BMW      34 21 6 758 136
zamienniki:
24.3401-1704.5
brak
ATE
24.3401-1706.5
brak
ATE
BHN628E
TRW
LC7386
brak
DELPHI
RX401404A0
brak
FTE automotive GmbH
DC73007
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
422022
A.B.S.
11.9401-9938.2
brak
ATE
0 986 47B 159
brak
BOSCH
DC73731
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QBS1290
brak
QUINTON
211552
NK
1301211552
brak
SBS
8AC 355 384-201
brak
HELLA
BW6140
brak
GENERAL RICAMBI
38050000
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 0 986 474 159 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 0 986 474 159 BOSCH:

2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-02
 5/5
Kupiłem część 1 987 470 040 tym sklepie i jest okej
2019-11-13
 5/5
Transakcja bezproblemowa, dobry dostawca
2019-11-13
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
2018-01-05
 3/5
Klocki te są bardzo podobne do klocków TRW, tylko znacznie gorzej wykonane. Tłok tego zacisku (prawego) nie posiadał fazowania powierzchni przylegającej do klocków. Żeby było śmieszniej, lewy zacisk miał fazowanie prawidłowe. Gdzie podziała się niemiecka dokładność? Myślę, że niemieccy pracownicy Boscha, wkrótce będą przyjeżdżać do Polski uczyć się dokładności. Zacisku nie zwróciłem (choć pewnie powinienem) ponieważ e-autoparts sprowadził go specjalnie z Niemiec i nie chciałem narażać dobrej polskiej firmy na straty.