odpowietrzenie Topran
Zamów części z przeglądanej kategorii odpowietrzenie znajdujące sie w ofercie sklepu motoryzacyjnego motoneo24.pl. Skorzystaj z bezpłatnej dostawy na terenie całego kraju
lub odbierz zamówione części odpowietrzenie producenta Topran na terenie Warszawy. Największy wybór części części odpowietrzenie Topran w Polsce. Nasz sklep motoryzacyjny oferuje odpowietrzenie Topran w najniższych cenach.
Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Strona zabudowy | od separatora oleju do zaworu (odpow. skrzyni korbowej) | |
Strona zabudowy | od bloku silnika do separatora oleju | |
Strona zabudowy | od bloku silnika do separatora oleju | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | Blok silnika | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
dla numeru OE | 035 103 245A | |
Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do kolektora ssącego | |
dla numeru OE | 06 56 234 | |
Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do kolektora ssącego | |
Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do kolektora ssącego | |
dla numeru OE | 56 56 020 | |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Strona zabudowy | Instalowanie boczne | |
Grubość [mm] | 1,6 | |
Strona zabudowy | od pokrywy głowicy silnika do kolektora ssącego | |
dla numeru OE | 56 56 071 | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | PA 66 GF 30 | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Strona zabudowy | Blok silnika | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | od bloku silnika do separatora oleju | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Kształt | Element w kształcie T | |
Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 3 | |
Materiał | AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy) | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Strona zabudowy | Kolektor dolotowy | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
dla numeru OE | 06A 129 101D | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał obudowy | Poliamid 6 | |
Strona zabudowy | góra | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Ilość biegunów | 2 | |
Materiał | PA 6 GF 30 | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Tryb pracy | sterowany elektrycznie | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | PA 6 GF 30 | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubami | |
Liczba śrub | 7 | |
Sposób montażu | montowany wcześniej | |
Materiał obudowy | Poliamid 6 | |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo | |
Strona zabudowy | góra | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniami | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Strona zabudowy | Pokrywa głowicy cylindra | |
Strona zabudowy | góra | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Materiał | Poliamid 6.6 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Rodzaj filtra | z funkcją separacji oleju | |
Strona zabudowy | Blok silnika | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo | |
Materiał obudowy | Aluminium | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Materiał uszczelnienia | FPM (fluor-kauczuk) | |
Materiał obudowy | Poliamid 6 | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Strona zabudowy | Skrzynia korbowa | |
Kształt | prosty | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Tryb pracy | pneumatyczny | |
Rodzaj zaworu | Zawór zwrotny | |
Kąt [°] | 180 | |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne | |
Tryb pracy | sterowany ciśnieniowo | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Strona zabudowy | Głowica silnika | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | Tworzywo sztuczne | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Materiał | Poliamid 6.6 | |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 | |
Strona zabudowy | góra | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Strona zabudowy | Skrzynia korbowa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Materiał | PA 66 GF 30 | |
Rodzaj filtra | z funkcją separacji oleju | |
Materiał uszczelnienia | HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Tryb pracy | pneumatyczny | |
Strona zabudowy | Blok silnika | |
Rodzaj zaworu | Zawór odpowietrzający | |
Materiał | PA 66 GF 30 | |
Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Materiał uszczelnienia | HNBR (uwodorniony Acryl-Nitril-Butadien-kauczuk) | |
Rodzaj filtra | z funkcją separacji oleju | |
Ciśnienie otwarcia [bar] | 0,15 | |
Tryb pracy | pneumatyczny | |
Strona zabudowy | Blok silnika | |
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 58 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.