Tydzień R” w Volkswagen Home. T-Roc R po raz pierwszy w Polsce!

Modele z rodziny R, topowej specyfikacji samochodów Volkswagena, są nie tylko najmocniejsze i najszybsze w gamie T-Roca i Golfa, ale również najlepiej wyposażone. Z zewnątrz wyróżniają się, między innymi, 18- lub nawet 19-calowymi obręczami kół z lekkich stopów, czterema końcówkami układu wydechowego i osłonami lusterek zewnętrznych w kolorze „Chrom matowy” lub „Błyszcząca Czerń” albo „Carbon”. Modele z serii R mogą być wyposażane w urządzenie multimedialne Discover Pro z ekranem dotykowym o przekątnej 9,2 cala i w cyfrowy Active Info Display, który ma grafikę dopasowaną do charakteru modeli R. W trybie Sport na ekranie systemu multimedialnego mogą być wyświetlane parametry silnika, jak ciśnienie doładowania czy aktualnie wykorzystywana moc. Zarówno T-Roc R jak i Golf R są wyposażone w system kontroli startu Launch control.

Od 2 września w Volkswagen Home

, butikowym salonie marki mieszczącym się w Warszawie przy ulicy Karolkowej, można zobaczyć samochód sygnowany legendarnym znakiem zespołu rallycrossowego VW POLO R WRX Supercar oraz – premierowo w Polsce – model T-Roc R. Do dyspozycji klientów chcących odbyć nocną jazdę próbną będzie także Golf R.

W sobotę, 7 września

ekspozycja zostanie przeniesiona na teren zawodów Gymkhana GRiD Warsaw. Każdy, kto zdecyduje się na zakup auta w Volkswagen Home w pierwszym tygodniu września, otrzyma dwa zaproszenia na to wydarzenie. W Gymkhana GRiD Warsaw weźmie udział 64 kierowców z całego świata, w tym m.in. Petter Solberg. Zarówno T-Roc R, jak i Golf R seryjnie są wyposażone w 7-biegową przekładnię z dwoma sprzęgłami i w napęd na cztery koła 4MOTION. Dwulitrowy, turbodoładowany silnik 2.0 TSI T-Roca R i Golfa R osiąga moc, odpowiednio, 300 KM i 310 KM. Maksymalny moment obrotowy ma identyczną wartość – 400 Nm. Osiągi T-Roca R i Golfa R są imponujące – przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje im zaledwie 4,8 sekundy, maksymalną prędkość ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Sportowo zestrojone układy zawieszenia i kierowniczy obydwu modelom zapewniają bardzo precyzyjne prowadzenie i dynamiczne właściwości jezdne.

T-Roca R i Golfa R można dostosować nawet do potrzeb jazdy po torze korzystając z dodatkowego trybu jazdy Race, w który nie są wyposażone inne wersje tych modeli oraz dezaktywując układ stabilizacji toru jazdy ESC (ESC off). Optymalny start ułatwia system Launch control.